Vuosimallin 2016 Sportster®-mallit kesyttävät valmistajan mukaan karkeimmatkin tiet uuden etu- ja takajousituksen sekä parempien satuloiden ansiosta. Satuloissa käytetään huippuluokan materiaaleja ja niiden muotoja on hiottu paremman tuen parantamiseksi.

 

Sportster 883 saa tukan putkelle

Uudistettu Sportster-jousitus yhdistää emulsiotäytteiset coil-over-iskunvaimentimet ja uuden patruunatyyppisen etuhaarukan. Iskunvaimentimet on täytetty typpikaasulla ja niiden venttiileissä on 36 mm:n männät. Tämän sekä korkealaatuisen öljyn ansiosta sisään- ja ulosjoustot pysyvät hallinnassa, pieniin töyssyihin reagointi on nopeaa ja renkaiden pito säilyy epätasaisillakin alustoilla.

Progressiivisten jousien esijännitystä voi säätää kierteitetystä pannasta satulan alla säilytettävän avaimen avulla. Iskunvaimentimien mukaan säädetyssä etuhaarukassa on kalibroitu mäntä- ja venttiilikokoonpano sekä progressiiviset jouset, jotka pitävät ajotuntuman yhtenäisenä koko sisään- ja ulosjouston ajan. Triple-rate-jousen ja öljylukon ansiosta haarukka estää pyörää pomppimasta kovan jarrutuksen aikana.

Heritage Softail Classic ja Road Glide Ultra

Heritage Softail Classic - ja matka jatkuu!

Nostalgista tyyliä tasaiseen ja moderniin Softail-suorituskykyyn yhdistävä Heritage Softail Classic saa vuonna 2016 päivitetyn ilmeen sekä High Output Twin Cam 103 -moottorin, vakionopeussäätimen vakiovarusteena ja uuden sivulaukkujen tukirakenteen.

 

Road Glide Ultra oli kahden vuoden ajan tauolla Harley-Davidsonin mallistosta. Tauon aikana malliin on ripoteltu lisää tyyliä, erinomaista aerodynamiikkaa sekä parasta Touring-ergonomiaa niin kuljettajalle kuin matkustajallekin. Uudistukset ovat seurausta asiakaslähtöisestä Project RUSHMORE -tuotekehityshankkeesta. Uuden Twin-Cooled™ High Output Twin Cam 103™ -voimanpesän tinkimättömän suorituskyvyn ansiosta uusi Road Glide Ultra ylittää vaativimmankin Touring-pyörän käyttäjän odotukset.

Road Glide Ultra, kiiltää niin että silmiä häikäsee..